Pencapaian Piagam Pelanggan & KPI

Anda Disini : Laman Utama  >  Pejabat Kewangan Negeri  > Maklumat Am  > Pencapaian Piagam Pelanggan & KPI
Pencapaian Piagam Pelanggan & KPI
BAGI TEMPOH OKTOBER 2019 HINGGA DISEMBER 2019 :-
BIL
JANJI
MENEPATI TEMPOH MASA / STANDARD PIAGAM PELANGGAN
MELEBIHI TEMPOH MASA / STANDARD PIAGAM PELANGGAN
JUMLAH PERKHIDMATAN
JUMLAH MENEPATI STANDARD
% MENEPATI STANDARD
JUMLAH MELEBIHI STANDARD
% MELEBIHI STANDARD
(i)
Mengeluarkan Waran Am dan Waran Kumpulan Wang Pembangunan sebelum akhir Disember.
3
100%
-
-
3
(ii)
Mengeluarkan Waran Peruntukan kepada Pegawai Pengawal pada minggu pertama Januari.
46
100%
-
-
46
(iii)
Memberi keputusan ke atas permohonan pengecualian daripada Arahan Perbendaharaan, Pekeliling dan Surat Pekeliling Perbendaharaan yang teratur dalam tempoh 7 hari bekerja daripada tarikh permohonan diterima.
7
100%
-
-
7
(iv)
Memberi keputusan ke atas permohonan pindah peruntukan yang teratur di bawah bidang kuasa Y.B Pegawai Kewangan Negeri dalam tempoh 7 hari bekerja daripada tarikh permohonan diterima.
34
100%
-
100%
34
(vi)
Menyedia dan menghantar Penyata Kewangan Tahunan Kerajaan Negeri kepada Ketua Audit Negara sebelum akhir bulan Mei.
1
100%
-
-
1
(vii)
Membuat bayaran dalam tempoh 3 hari bekerja dari tarikh penerimaan baucar bayaran yang lengkap.
22,231
100%
-
-
22,231
(viii)
Mengeluarkan resit Perbendaharaan Negeri bagi akuan terimaan dalam tempoh 3 hari bekerja dari tarikh penerimaan Penyata Pemungut.
24,501
100%
-
-
24,501
(v)
Memberikan keputusan permohonan pinjaman kenderaan, pinjaman komputer, permohonan skim pembiayaan keahlian kelab rekreasi dan sukan serta pendahuluan diri yang teratur dalam tempoh 5 hari bekerja daripada tarikh permohonan diterima.
53
100%
-
-
53
(ix)
Laporan-laporan Emolumen dan potongan gaji bulanan disediakan sebelum 15 hari bulan setiap bulan.
111
100%
-
-
111
  • Hakcipta Terpelihara © 2021 PKN ● Kemaskini Terakhir: 21-09-2021, 13:08:54 PM.
Paparan terbaik menggunakan pelayar internet Firefox atau Chrome yang terkini